Prijavi se
Usporedba
Favoriti

Oštećenje u transportu - kratka verzija - ako vidite da je ambalaža oštećena - obavezno napravite s dostavljačem reklamacijski zapisnik na licu mjesta.

Zapisnik se mora napraviti prilikom preuzimanja, naknadno Vam se reklamacije neće prihvatiti ako je oštećenje bilo vidljivo na ambalaži! Paket možete i odbiti preuzeti te ga uputiti da se vrati natrag pošiljatelju (Kralj Commerce). Ako odbijete preuzimanje molimo da nas o tome obavijestite telefonom ili e-mailom. - ako je ambalaža u redu - slobodno preuzmite pošiljku i potpišite da ste ju preuzeli - ako je oštećenje bilo vidljivo tek dok ste uređaj izvadili iz ambalaže - ambalažu nemojte bacati! Poslikajte oštećenje na uređaju i ambalažu te nam pošaljite slike zajedno s brojem računa i Vašim kontakt mobitelom na webshop@kralj.hr Imajte na umu da potpisom prilikom preuzimanja potvrđujete da ste uređaj dobili u originalnom i neoštećenom stanju. Ako Vam nešto djeluje sumnjivo (udubljenje, masne mrlje, poderani najlon, potrgani stiropor, razderani karton), tražite da se radi reklamacijski zapisnik i slikajte oštećenja ambalaže.

Reklamacije i povrate ako imate reklamacijski zapisnik ili ako imate sačuvanu kompletnu i neoštećenu ambalažu rješavamo čim je brže moguće. Ako imate ambalažu i/ili zapisnik rješavanje reklamacija će biti daleko brže i jednostavnije.

Robu kupljenu u poslovnicama Kralj Commerce d.o.o. možete preuzeti na više načina: Osobno preuzimanje: Kralj Commece u svoj poslovnici u Dubravi, Čulinečka cesta 81 drži samo najprodavanije artikle, ostatak artikala se naručuje direktno od uvoznika te rokovi isporuke variraju od 2-30 dana. Uvoznik može bez najave produžiti rok isporuke za bilo koji artikl na što Kralj Commerce ne može utjecati. Ukoliko je traženi artikl dostupan odmah, artikl možete osobno preuzeti u skladištu Čulinečka cesta 81, Dubrava nakon izvršene odnosno evidentirane uplate. Trudimo se da na stranici www.kralj.hr pružimo najtočnije i najažurnije informacije koje možemo. Iz tog razloga nam se stranica ažurira svakih 30 minuta te prikazuje stvarno stanje robe po poslovnicama kao i cijenu artikla. Artikli za koje piše da su raspoloživi imamo na stanju u originalnom pakiranju. Artikli za koje piše minimalna količina imamo 1 komad na stanju koji može biti u izlogu te savjetujemo da se provjeri raspoloživost tih artikala putem telefona ili e-maila. Telefon: 01/ 286-5555 ili 091/3660-204 (pon-pet 08-15h) E-mail: webshop@kralj.hr Telefon: 01/ 2865-164 ili 091/3660-215 (pon-pet 08-15h) E-mail: prodaja@kralj.hr

Dostava na području Zagreba, Sesveta i Dugog Sela Cijena dostave iznosi 16€ za jedan aparat, a svaki slijedeći košta 7€. Za 6-10 artikala cijena dostave je 51€ (PDV uključen) i vrši se 1-2 dana od uplate ili po dogovoru s prodajom u terminu koji Vam odgovara.

Dostava na području Samobora, Zaprešića, Velike Gorice i Zeline Cijena dostave iznosi 20€ za jedan aparat, a svaki slijedeći košta 7€. Za 6-10 artikala cijena dostave je 55€ (PDV uključen) i vrši se 1-2 dana od uplate ili po dogovoru s prodajom u terminu koji Vam odgovara. 

Dostava za Veliku Goricu, Dugo Selo, Zelinu i Veliku Goricu vrši se utorkom, četvrtkom i subotom.

Dostave za Samobor i Zaprešić  vrše se ponedjeljkom, srijedom i petkom .

Dostave za Zagreb vrše se od ponedjeljka do subote.

Dostave se vrše u jutarnjem terminu, između 9 i 15 sati, ovisno o broju dostava taj dan.

Dostava na području Hrvatske Dostavu na području Hrvatske te rok isporuke dogovarate s djelatnikom a cijena ovisi o količini te težini aparata koji idu na dostavu putem dostavne službe Intereuropa ili GLS (dostava je pred kuću ili stan, ne unosi se). Minimalan iznos dostave je 6€ po uređaju (PDV uključen) za uređaj do 30 kg težine dok se iznos dostave za teže aparate ili više njih izračunava prema važećem cjeniku dostavne službe Intereuropa. Cijenu dostave i rok isporuke možete saznati slanjem upita na mail webshop@kralj.hr ili pozivom na telefon 01 / 286-5555 Dostava na području Zadra i okolice Dostavu na području Zadra možete, osim putem kurirske službe, dogovoriti i s djelatnicima poslovnice Zadar. Za dogovore oko dostave nazovite poslovnicu u Zadru na: Tel./fax: 023/318-859 zadar@kralj.hr ili osobno u poslovnici - Trgovina Zadar, Obala Kneza Branimira 2G

Dostava Side-by-Side hladnjaka, Plamen peći i kamina: Uređaj se unosi u prostor na području Zagreba, Sesveta, Dugog Sela, Samobora, Zaprešića samo ako nije potrebno nošenje po stepenicama ili ukoliko artikl stane u lift. U protivnom je dostava pred ulaz u kuću/zgradu.
Na području ostatka Hrvatske dostavu vrši Intereuropa koja uređaje NE UNOSI te je dostava pred ulaz u kuću/zgradu.
Prilikom osobnog preuzimanja većih uređaja, iste tovarimo samo u prikolicu ili dostavno vozilo. Artikle NE tovarimo u osobna vozila.


VSC Pro+ Web Shop   Otvorite Web Shop