• Maloprodaja 01 2993 382
  • Webshop 01 286 5555
  • Rezervni dijelovi 01 2950 657
Kategorije
 

Česta pitanja / FAQ

  • Oštećenje u transportu - kako postupiti?

    - ako vidite da je ambalaža oštećena - obavezno napravite s dostavljačem reklamacijski zapisnik na licu mjesta. Zapisnik se mora napraviti prilikom preuzimanja, naknadno Vam se reklamacije neće prihvatiti ako je oštećenje bilo vidljivo na ambalaži! Paket možete i odbiti preuzeti te ga uputiti da se vrati natrag pošiljatelju (Kralj Commerce). Ako odbijete preuzimanje molimo da nas o tome obavijestite telefonom ili e-mailom.
    - ako je ambalaža u redu - slobodno preuzmite pošiljku i potpišite da ste ju preuzeli
    - ako je oštećenje bilo vidljivo tek dok ste uređaj izvadili iz ambalaže - ambalažu nemojte bacati! Poslikajte oštećenje na uređaju i ambalažu te nam pošaljite slike zajedno s brojem računa i Vašim kontakt mobitelom na webshop@kralj.hr

    Imajte na umu da potpisom prilikom preuzimanja potvrđujete da ste uređaj dobili u originalnom i neoštećenom stanju. Ako Vam nešto djeluje sumnjivo (udubljenje, masne mrlje, poderani najlon, potrgani stiropor, razderani karton), tražite da se radi reklamacijski zapisnik i slikajte oštećenja ambalaže.

    Reklamacije i povrate ako imate reklamacijski zapisnik ili ako imate sačuvanu kompletnu i neoštećenu ambalažu rješavamo čim je brže moguće. Ako imate ambalažu i/ili zapisnik rješavanje reklamacija će biti daleko brže i jednostavnije.

    Aparati su bili originano pakirani no kada smo ih otpakirali uočili smo oštećenje! Što sad?

    Ako je oštećenje bilo vidljivo tek dok ste uređaj izvadili iz ambalaže - ambalažu nemojte bacati! Poslikajte oštećenje na uređaju i ambalažu te nam pošaljite slike zajedno s brojem računa i Vašim kontakt mobitelom na webshop@kralj.hr

    Važno je naglasiti da se ambalaža u tom slučaju MORA sačuvati. Neoštećena ambalaža je dokaz da je uređaj došao tvornički oštećen te ga proizvođač u tom slučaju mijenja za novi uređaj.

    Svakako savjetujemo da uvijek sačuvate kompletnu ambalažu tako dugo dok u potpunosti ne pregledate uređaje za oštećenja. Ako je sve u redu i uređaj normalno radi, ambalažu slobodno bacite.

    Potrebna mi je dostava van Zagreba. Da li dostavljate po cijeloj HR i koja je cijena dostave?

    Dostavu na području Hrvatske organiziramo putem kurirske službe Intereuropa i GLS. Dostava se za pošiljke naplaćuje prema kilaži i zoni dostave (otoci i poštanski broj 20xxx imaju skuplju dostavu).

    Naša web trgovina ima mogućnost izračuna cijene dostave. Stavite željene artikle u košaricu te završite narudžbu. Prilikom odabira načina plaćanja bit će Vam ponuđena i opcija dostave Intereuropom uz koju će biti navedeni iznos dostave.

    Ukoliko Vam cijena dostave odgovara nastavite s odabirom plaćanja i završetkom narudžbe. Ukoliko smatrate da Vam dostava nije potrebna ili je preskupa, odaberite opciju osobnog preuzimanja robe. Robu možete preuzeti osobno u našem skladištu ili možete prikupiti robu u vlastitoj organizaciji (sami angažirajte i pošaljite dostavljača po svojoj želji te platite dostavu o vlastitom trošku).

    Da li unosite robu prilikom dostave u kuću/stan?

    Dostavu na području Zagreba dostavljamo putem partnera-dostavljača koji nudi uslugu unošenja robe. Cijena dostave na području grada Zagreba je univerzalna te iznosi 100 kn bez obzira na broj aparata. Dostava uključuje unos u prostor (osim Plamen peći i kamina).

    Dostavu na području Hrvatske organiziramo putem kurirskih službi koje robu dostavljaju do ulaza u kuću/zgradu te ne vrše uslugu unošenja robe.

    Ponuđena mi je i opcija dostave za 40 kn. Kada da odaberem tu opciju dostave?

    Dostava po cijeni od 40 kn je moguća samo za manje pakete (lakše od 20 kg) te se naplaćuje 40 kn PO PAKETU. Ukoliko imate 2 uređaja koji imaju težinu manju od 20 kg (primjerice mikrovalne pećnice, manje ploče, nape...) bit će Vam povoljnije odabrati dostavu putem Intereurope. Ako ste odabrali više uređaja koji se mogu staviti u kutiju (primjerice žarulje, filteri i slično) slobodno odaberite opciju dostave za 40 kuna te ćemo zapakirati artikle u jednu pošiljku kako bi Vam dostava bila povoljnija.

    Pod manje uređaje do 20 kg smatramo mikrovalne pećnice, kuhinjske nape (osim velikih zidnih), ploče za kuhanje, televizore, sudopere, slavine te sve artikle manje od njih. Uređaji veličine pećnice (i veći) imaju preko 30 kg te ih nije moguće poslati dostavom za 40 kn.

    Ukoliko ste odabrali krivu opciju dostave a već ste uplatili iznos, kontaktirat ćemo Vas kada se uplata evidentira te Vas obavijestiti ako je potrebna nadoplata.

    Potreban mi je R1 račun. Kako da odaberem izdavanje R1 računa?

    Ukoliko Vam je potrebno izdavanje R1 računa, to je potrebno napomenuti.

    Napomenu za izdavanje R1 računa možete učiniti na nekoliko načina:

    - Prilikom registracije na web stranici www.kralj.hr registrirajte se kao pravna osoba te naručite željenu robu stavljanjem artikala u košaricu te završavanjem narudžbe
    - Prilikom izvršavanja narudžbe ostavite napomenu u predviđenom polju za napomene gdje navedite da Vam je potreban R1 račun te navedite sve podatke potrebne za izdavanje istog (naziv, adresa, OIB, kontakt)
    - Nakon izvršene narudžbe dobit ćete potvrdu da je narudžba zaprimljena. Na primljenu poruku odgovorite s napomenom da želite R1 račun te navedite sve potrebne podatke za izdavanje istog
    - Kontaktirajte nas e-mailom na adresu webshop@kralj.hr prije izdavanja računa (poželjno prije izvršene uplate) kako bi se na vrijeme izdao R1 račun

    Imajte na umu da izdavanjem R1 računa možete biti izuzeti iz određenih promocija koje su namjenjene samo za krajnje kupce a ne za daljnju prodaju (gratis pokloni, dodatna jamstva i slično).

    Za uređaj piše da nije raspoloživ. Da li se može naručiti?

    Na web stranicama se raspoloživost artikala ažurira nekoliko puta dnevno. Postoje 3 različite opcije dostupnosti artikla:

    Artikl je raspoloživ -> na stanju imamo više od 1 primjerka tog artikla te je raspoloživ za preuzimanje / dostavu u originalnom pakiranju.
    Minimalna količina - provjerite raspoloživost -> na stanju imamo samo 1 primjerak tog artikla te se vjerojatno (no ne nužno) nalazi u izlogu (nema originalno pakiranje). Molimo da pošaljete upit kako bi provjerili raspoloživost i rok isporuke artikla.
    Artikl nije raspoloživ -> Na stanju nemamo niti jedan primjerak artikla te ga je potrebno naručiti od uvoznika. Rokovi isporuke ovise o dostupnosti artikla na centralnom skladištu uvoznika te mogu varirati od 2 do 30 dana. Najčešće su svi artikli dobavljivi u roku od 10-ak dana.

    Artikle koji više nisu dobavljivi uklanjamo sa stranice te oni nisu izlistani (ne prikazuju se više). Artikli koje vidite na stranicama su u redovnoj ponudi te se mogu nabaviti u određenom roku.

    Želim kupiti sudoper / slavinu u nekoj boji no piše da artikl nije raspoloživ. Da li se može nabaviti?

    Radi velikog broja raznih modela sudopera i slavina te različitih boja u kojima se artikli proizvode, nismo u mogućnosti držati sve uređaje na skladištu.
    Sudopere i slavine naručujemo direktno od uvoznika te su dobavljivi najčešće u roku od 2 do 15 dana. Ako se uređaj naručuje iz inozemstva (ako ga nema uvoznik na skladištu u Hrvatskoj) artikl je potrebno naručiti. Isporuke iz inozemstva najčešće dolaze svakih 2 tjedna.
    Pošaljite nam upit putem e-maila kako bi Vam provjerili rok isporuke sudopera / slavine.